10 Juli

2012-07-10 | 21:50:37 | Kategori: Allmänt | 2 kommentarer
Är lite dålig på att uppdatera, jag jobbar och står i hela dagarna. Till hösten blir jag anställd och det är en sån lättnad att veta vad man ska göra om dagarna. Jag har verkligen tur som kan ha med mig Ufo om dagarna och att det funkar så bra.
 
I helgen anmälde vi oss till utställningen i Högbo Bruk som är i augusti/september, jag och mamma ska ställa Ufo och Björne. Campingplatsen är bokad och jag tror att det kommer kunna bli en rolig helg!
Kommentarer från er Söta Läsare.
Postat av: Marianne

Vad roligt med utställning! Lycka till på den! :)

2012-07-11 @ 13:23:00
URL: http://www.sindra.net
Postat av: jennifer

Halloj! Tack för kommentaren på min blogg och gud vad kul att du också har en mysig liten korthårig Petit :D Jag vet tyvärr inte vilken kennel min lilla rackare kommer ifrån då hon egentligen inte är min hund haha! jag är som en extramatte och har varit en del av hennes familj/flock sen min granne skaffade henne.
Brukar säga att hon är "min" i bloggen ibland då jag inte orkar skriva ut en hel förklaring haha!
Men eller hur är Petit Brabancon en fantastiskt underbar ras? :)
kram!

Svar: Ja det är verkligen en underbar ras! :)
My Pettersson

2012-08-20 @ 14:33:46
URL: http://jenniferhujanenfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0