5 Juni: Studenten!

2012-06-07 | 19:51:00 | Kategori: Allmänt | 2 kommentarer

I tisdags tog jag studenten, så nu börjar vuxenlivet påriktigt! Nästa fredag börjar jag att jobba så njuter av ledigheten tills dess. Tack till alla som var med på min student, den var underbar! :)




Kommentarer från er Söta Läsare.
Postat av: Marianne/Sindra

Grattis till studenten och lycka till i framtiden! :)

Svar: Tack så jättemycket! :)
My Pettersson

2012-06-11 @ 23:54:31
URL: http://sindras-gnistor.blogspot.se/
Postat av: Jenny

Ja, då får man ju lite en bekräftelse på att hunden faktiskt ser bra ut, även enligt rasstandarden.

Jag har planer på det, funderar på om vi ska satsa på Gimo 8-9 september, eller när det var, som då får bli den första. :)



Grattis till studenten förresten! :)

Svar: Va kul, jag och mamma ska också ställa i Gimo. Men såklart ställer vi väl olika dagar så man inte kan kika!
My Pettersson

2012-06-13 @ 16:51:44
URL: http://hundtokiga.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0