9 September: Gimo

2012-09-09 | 17:12:25 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Idag tog jag och Ufo våra saker och åkte iväg ensamma till Gimo för att ställa. Väl på plats inser jag att jag glömt nummerlappshållaren så det var bara att ta oss en promenad iväg och kolla på en ny, fick bli en lite finare hållare iform av en Griffon. :) Trodde det skulle bli lite ensamt att åka iväg och ställa själv men såg en hel del aniskten som jag kände igen. :)
 
Såhär gick det idag: Excellent, 2:a konkurrensklass, CK, 3:a bästa hanhund.
 
Domare: Per Svarstad
"Bra storlek, fint huvud och uttryck, bra öronställning, fin överlinje, utmärkt bröstparti, kompakt kropp, bra ben och tassar, välvinklad, fina rörelser, vacker färg, välvisad."
Kommentarer från er Söta Läsare.
Postat av: DIYS

söt hund! :D

Åh, visst är det skönt med freeeedag? :D wop wop

2012-09-21 @ 10:55:07
URL: http://diys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0