5 September

2012-09-05 | 21:41:00 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Nu har jag lite tid att skriva här, har varit full fart innan det var dags att åka till Högbo Bruk, det var full fart där och när jag kom hem. Tar det i lite baklänges ordning nu, i måndags var jag på upprop på KUI, Komptens Utvecklings Institutet. Jag ska börja plugga till undersköterska på flex så jag kan kombinera både jobb och studier. I går jobbade jag 8-20 och jag var så slut efter helgen så jag somnade nästan direkt när jag kom hem efter jobbet. Idag var det jobb 8-14 och nu på kvällen har vi varit och firat Fredriks kusin som fyller år idag. :)
 
Ska kolla igenom bilderna från utställningen och skriva mer om dagarna och resultaten, får se om det blir idag eller imorgon när jag är ledig! Men som ni kan se har jag fixat en ny design idag iallafall. :)
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0